PRAVIDLA PROGRAMU „ZÁRUKA PLUS”

§1. Obecná ustanovení

  1. Tato Pravidla stanoví zásady fungování programu „Záruka PLUS” (dále jen: Program), nabízeného společností 7SUN Paweł Sternal
    ul. Wojska Polskiego 8
    41-208 Sosnowiec
    NIP: 644-325-86-02
    REGON: 384626742
    dále jen Garant.
  2. Program Záruka PLUS představuje rozšířenou formu ochrany zařízení zakoupeného u Garanta a jejím cílem je zajistit klientům a investorům vyšší bezpečnost, efektivnější servisní podporu a kontinuitu provozu fotovoltaických instalací.
  3. Program se vztahuje výhradně na střídače o výkonu do 20 kW a bateriová úložiště o kapacitě do 10 kWh zakoupená u Garanta od dne 17. října 2025, při splnění podmínek stanovených v těchto Pravidlech.
  4. Přistoupení k Programu nastává automaticky v okamžiku zakoupení zařízení uvedeného v odst. 3, za předpokladu, že je na faktuře uvedena položka „Záruka PLUS”.

§2. Rozsah ochrany

  1. Program Záruka PLUS zajišťuje:
    1. Záruku výměny zařízení (střídače nebo bateriového úložiště) za nový přístroj,
      v případě, že během 7 dnů od nahlášení závady není možné její odstranění formou vzdálené podpory.
    2. Výměna zařízení probíhá z poolu zařízení dostupných ve skladu Garanta.
      Pokud není k dispozici identický model, může Garant – po předchozí konzultaci s Klientem – dodat zařízení s ne horšími technickými parametry.
    3. V případě, že Klient nesouhlasí s výměnou za jiný model, může Garant poskytnout náhradní zařízení po dobu opravy.
    4. Postoupení záruky – možnost převodu práv vyplývajících z Programu na konečného investora, a to i v případě ukončení nebo přerušení činnosti instalatéra.
    5. Dodatečnou zajišťovací ochranu poskytovanou přímo Garantem, jenž působí jako interní garant nezávislý na výrobci zařízení.
  2. Ochrana v rámci Programu má za cíl zajistit zájmy investora v případě nepředvídaných událostí, zejména týkajících se nedostupnosti servisu výrobce nebo ukončení činnosti instalatéra.

§3. Podmínky účasti

  1. Program se vztahuje pouze na zařízení:
    • zakoupená za cenu platnou na prodejní platformě Garanta (bez dodatečných cenových jednání),
    • s jasně uvedenou položkou „Záruka PLUS” na prodejní faktuře,
    • splňující technické požadavky uvedené v § 1 odst. 3..
  2. Výměna nebo oprava v rámci Programu je možná výhradně na základě servisního hlášení v jakékoli formě (e-mailem, telefonicky nebo písemně), které obsahuje:
    • sériové číslo zařízení,
    • datum nákupu,
    • stručný popis závady.
  3. Hlášení lze podat:
  4. V případě výměny nebo vrácení zařízení je Klient povinen zaslat zařízení v originálním balení spolu s kompletním příslušenstvím.
  5. Ochrana Záruky PLUS zahrnuje období:
    • 24 měsíců od data prodeje zařízení,
    • s možností dalších 2 měsíců určených k montáži u investora.
      Ochrana začíná ode dne uvedení instalace do provozu, nejpozději však po uplynutí 2 měsíců od data prodeje.
      Důkazem zahájení provozu zařízení je předávací protokol instalačních prací nebo registrované spuštění v monitorovacím systému výrobce prostřednictvím aplikace.

§4. Postup realizace

  1. Po obdržení hlášení Garant provede předběžné ověření a pokusí se o vzdálené řešení problému.
  2. Pokud nebude závada odstraněna do 7 dnů od data hlášení, Garant zahájí postup výměny zařízení.
  3. Vyměněné zařízení bude dodáno z aktuálních skladových zásob Garanta a vadné zařízení je třeba odeslat do 7 dnů od převzetí nového přístroje.
  4. V případě, že se zařízení nekvalifikuje k výměně (např. mechanické poškození vinou uživatele), vyhrazuje si Garant právo účtovat Klientovi náklady na dopravu a odborné posouzení.

§5. Vyloučení odpovědnosti

  1. Program Záruka PLUS se nevztahuje na:
    • poškození vzniklá v důsledku nesprávné montáže, užívání v rozporu s návodem nebo zásahů neoprávněných osob,
    • mechanická poškození, vytopení, přepětí nebo jiné nahodilé události nesouvisející s vadou zařízení,
    • náklady na demontáž a opětovnou montáž zařízení v místě instalace,
    • zařízení, u nichž bylo sériové číslo odstraněno, změněno nebo je nečitelné.
  2. Program nepředstavuje rozšíření záruky výrobce, nýbrž samostatnou servisní službu poskytovanou Garantem v rámci jeho vlastního systému zajištění.

§6. Ustanovení o ochraně osobních údajů (GDPR)

  1. Správcem osobních údajů účastníků Programu je 7SUN Paweł Sternal, ul. Wojska Polskiego 8,
    41-208 Sosnowiec.
  2. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem:
    • vyřizování hlášení a poskytování servisních služeb v rámci Programu,
    • kontaktu s Klientem v souvislosti se zárukou,
    • plnění právních a účetních povinností vyplývajících z podnikatelské činnosti.
  3. Právním základem zpracování je čl. 6 odst. 1 písm. b) a c) GDPR – plnění smlouvy a zákonná povinnost správce.
  4. Údaje mohou být poskytovány subjektům spolupracujícím s Garantem při poskytování servisních či logistických služeb, v rozsahu nezbytném k plnění závazků.
  5. Údaje budou uchovávány po dobu nezbytnou k realizaci Programu a po dobu vyplývající z předpisů o účetnictví a promlčecích lhůt.
  6. Každá osoba má právo na přístup ke svým údajům, jejich opravu, omezení zpracování, přenositelnost a výmaz v případech stanovených zákonem.
  7. Veškeré dotazy týkající se zpracování osobních údajů lze zasílat na e-mail: rodo@7sun.eu.
  8. Účastník Programu má právo podat stížnost u Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO).

§7. Závěrečná ustanovení

  1. Program Záruka PLUS platí na území EU, zejména na území Polské republiky.
  2. Účast v Programu nevyžaduje samostatnou registraci – podmínkou je splnění požadavků
    uvedených v § 3.
  3. Garant si vyhrazuje právo změnit tato Pravidla, přičemž změny nemají vliv na práva Klientů, kteří uskutečnili nákup před jejich zavedením.
  4. V záležitostech neupravených těmito Pravidly se použijí ustanovení polského práva, zejména Občanského zákoníku.
  5. Veškeré spory vyplývající z realizace Programu budou rozhodovány soudy příslušnými podle sídla Garanta.
  6. Pravidla nabývají účinnosti dnem 17. října 2025.