Tato Pravidla stanoví zásady fungování programu „Záruka PLUS” (dále jen: Program), nabízeného společností 7SUN Paweł Sternal ul. Wojska Polskiego 8 41-208 Sosnowiec NIP: 644-325-86-02 REGON: 384626742 dále jen Garant.
Program Záruka PLUS představuje rozšířenou formu ochrany zařízení zakoupeného u Garanta a jejím cílem je zajistit klientům a investorům vyšší bezpečnost, efektivnější servisní podporu a kontinuitu provozu fotovoltaických instalací.
Program se vztahuje výhradně na střídače o výkonu do 20 kW a bateriová úložiště o kapacitě do 10 kWh zakoupená u Garanta od dne 17. října 2025, při splnění podmínek stanovených v těchto Pravidlech.
Přistoupení k Programu nastává automaticky v okamžiku zakoupení zařízení uvedeného v odst. 3, za předpokladu, že je na faktuře uvedena položka „Záruka PLUS”.
§2. Rozsah ochrany
Program Záruka PLUS zajišťuje:
Záruku výměny zařízení (střídače nebo bateriového úložiště) za nový přístroj, v případě, že během 7 dnů od nahlášení závady není možné její odstranění formou vzdálené podpory.
Výměna zařízení probíhá z poolu zařízení dostupných ve skladu Garanta. Pokud není k dispozici identický model, může Garant – po předchozí konzultaci s Klientem – dodat zařízení s ne horšími technickými parametry.
V případě, že Klient nesouhlasí s výměnou za jiný model, může Garant poskytnout náhradní zařízení po dobu opravy.
Postoupení záruky – možnost převodu práv vyplývajících z Programu na konečného investora, a to i v případě ukončení nebo přerušení činnosti instalatéra.
Dodatečnou zajišťovací ochranu poskytovanou přímo Garantem, jenž působí jako interní garant nezávislý na výrobci zařízení.
Ochrana v rámci Programu má za cíl zajistit zájmy investora v případě nepředvídaných událostí, zejména týkajících se nedostupnosti servisu výrobce nebo ukončení činnosti instalatéra.
§3. Podmínky účasti
Program se vztahuje pouze na zařízení:
zakoupená za cenu platnou na prodejní platformě Garanta (bez dodatečných cenových jednání),
s jasně uvedenou položkou „Záruka PLUS” na prodejní faktuře,
splňující technické požadavky uvedené v § 1 odst. 3..
Výměna nebo oprava v rámci Programu je možná výhradně na základě servisního hlášení v jakékoli formě (e-mailem, telefonicky nebo písemně), které obsahuje:
V případě výměny nebo vrácení zařízení je Klient povinen zaslat zařízení v originálním balení spolu s kompletním příslušenstvím.
Ochrana Záruky PLUS zahrnuje období:
24 měsíců od data prodeje zařízení,
s možností dalších 2 měsíců určených k montáži u investora. Ochrana začíná ode dne uvedení instalace do provozu, nejpozději však po uplynutí 2 měsíců od data prodeje. Důkazem zahájení provozu zařízení je předávací protokol instalačních prací nebo registrované spuštění v monitorovacím systému výrobce prostřednictvím aplikace.
§4. Postup realizace
Po obdržení hlášení Garant provede předběžné ověření a pokusí se o vzdálené řešení problému.
Pokud nebude závada odstraněna do 7 dnů od data hlášení, Garant zahájí postup výměny zařízení.
Vyměněné zařízení bude dodáno z aktuálních skladových zásob Garanta a vadné zařízení je třeba odeslat do 7 dnů od převzetí nového přístroje.
V případě, že se zařízení nekvalifikuje k výměně (např. mechanické poškození vinou uživatele), vyhrazuje si Garant právo účtovat Klientovi náklady na dopravu a odborné posouzení.
§5. Vyloučení odpovědnosti
Program Záruka PLUS se nevztahuje na:
poškození vzniklá v důsledku nesprávné montáže, užívání v rozporu s návodem nebo zásahů neoprávněných osob,
mechanická poškození, vytopení, přepětí nebo jiné nahodilé události nesouvisející s vadou zařízení,
náklady na demontáž a opětovnou montáž zařízení v místě instalace,
zařízení, u nichž bylo sériové číslo odstraněno, změněno nebo je nečitelné.
Program nepředstavuje rozšíření záruky výrobce, nýbrž samostatnou servisní službu poskytovanou Garantem v rámci jeho vlastního systému zajištění.
§6. Ustanovení o ochraně osobních údajů (GDPR)
Správcem osobních údajů účastníků Programu je 7SUN Paweł Sternal, ul. Wojska Polskiego 8, 41-208 Sosnowiec.
Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem:
vyřizování hlášení a poskytování servisních služeb v rámci Programu,
kontaktu s Klientem v souvislosti se zárukou,
plnění právních a účetních povinností vyplývajících z podnikatelské činnosti.
Právním základem zpracování je čl. 6 odst. 1 písm. b) a c) GDPR – plnění smlouvy a zákonná povinnost správce.
Údaje mohou být poskytovány subjektům spolupracujícím s Garantem při poskytování servisních či logistických služeb, v rozsahu nezbytném k plnění závazků.
Údaje budou uchovávány po dobu nezbytnou k realizaci Programu a po dobu vyplývající z předpisů o účetnictví a promlčecích lhůt.
Každá osoba má právo na přístup ke svým údajům, jejich opravu, omezení zpracování, přenositelnost a výmaz v případech stanovených zákonem.
Veškeré dotazy týkající se zpracování osobních údajů lze zasílat na e-mail: rodo@7sun.eu.
Účastník Programu má právo podat stížnost u Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO).
§7. Závěrečná ustanovení
Program Záruka PLUS platí na území EU, zejména na území Polské republiky.
Účast v Programu nevyžaduje samostatnou registraci – podmínkou je splnění požadavků uvedených v § 3.
Garant si vyhrazuje právo změnit tato Pravidla, přičemž změny nemají vliv na práva Klientů, kteří uskutečnili nákup před jejich zavedením.
V záležitostech neupravených těmito Pravidly se použijí ustanovení polského práva, zejména Občanského zákoníku.
Veškeré spory vyplývající z realizace Programu budou rozhodovány soudy příslušnými podle sídla Garanta.